Nice to meet you

אימפקט הוא בית לצמיחה עסקית ואישית משנת 2009. לקוחותי נהנים מרשת רחבה ויסודית של הדרכה ותמיכה, מכלים מתקדמים ומטובי אנשי המקצוע בתחומים שונים, בכדי לקדם באפקטיביות כל צורך התומך בהשגת המטרות והיעדים האישיים והעסקיים שלהם. בעלי עסקים ויזמים באימפקט נהנים מייעוץ עסקי ושיווקי מתקדם וממעטפת כוללת של שירותים INHOUSE הניתנת על ידי ספקי הבית, בליווי מקצועי מלא ובמחירים מיוחדים.

Get to know me

דברים שכדאי לכם לדעת עלי

אני אדם של אנשים

מונעת מסקרנות, חדשנות, הישגיות, חשיבה יצירתית וידיעה שעשייה מקדמת היא המפתח לכל הצלחה. אני מעורבת באופן פעיל בהשגת היעדים של לקוחותי.

מומחית לתקשורת ולשפת גוף

מרצה ומנחה סדנאות וקורסים בנושאים הקשורים. אבל לא רק. אני גם מנפצת מיתוסים ושוחטת פרות קדושות בשיווק ותקשורת, כדי שתדעו מה עובד באמת ותפסיקו להתאמץ על מה שלא.

20 שנים של שיווק, תקשורת ופיתוח עסקי

בעולמות המקצועיים והעסקיים. רק בשביל להגיד את זה היה שווה לחצות את גיל 40. וברצינות, זה בעיקר אומר המון ניסיון, אוקיינוסים של ידע, והרים של קשרים. יש לי יכולת לזהות הזדמנויות, לבנות אסטרטגיות שפשוט מנצחות, ולהגיע ליעדים בדרכים מלאות חדשנות ויצירתיות.

אני מלווה באופן פרטני וקבוצתי למעלה מעשור

בכירים, אנשי עסקים ובעלי עסקים, רופאים, יזמים ואנשי אקדמיה רבים בהכנה להרצאות, פרזנטציות, ראיונות עבודה, הופעות בתקשורת, תהליכי משא ומתן, קבלת החלטות, ניהול קונפליקטים ופיתוח מיומנויות ניהול מתקדמות. בנוסף לכך, בבניית תוכניות עסקיות, פיתוח פלטפורמות שיווקיות וקשרים עסקיים אפקטיביים וסינרגטיים.

ניהול מבוסס מנהיגות סינרגטית ומעצבת

תפקידי ניהול בתחומי השיווק והמכירות, לרבות הקמת מוקדי מכירה ושיווק לארגונים וגופים המובילים במשק, סגירת חוזי התקשרות והפקת אירועים רבי משתתפים וספקים בארץ ובחו"ל, הם הקרקע מרובת עולמות התוכן, האנשים והממשקים שבה התעצבה תפיסת הניהול שלי. תפיסה שלימים הפכה למתודה שהוכיחה את עצמה במגוון סביבות עסקיות ועולמות תוכן נוספים.

מנהלת קהילות מנהלי מש"א, רווחה וכספים

הקהילות המקצועיות הן מרחב להתפתחות, שיתוף, התייעצות והפרייה מקצועית ואישית הדדית. חברי הקהילות נפגשים במיטאפים המקצועיים המפנקים שלנו אחת לחודש. אתם יותר ממוזמנים להצטרף אלינו. כתבו לי אם מצאתם עניין באחת הקהילות המקצועיות או אם אתם מרגישים שיש לכם מה לתרום להן.

they trust us (we love them)

testimonials (you need to read)

We believe in

always deliver more than expected