מיתוג ומיצוב

ברשת

אני המותג

אנחנו רגילים לקשר את המילה מותג לעסקים, חברות וארגונים אך היום גם אנשים הם מותגים. אנשים מודעים היום יותר מתמיד להיותם אינדוידואלים בעלי ערך שונה מאחרים יש הכל מכולם ובכל זאת המפגש הייחודי שלא ניתן לחקות בין יכולות, כישרונות ומיומנויות לאדם, על כל עולמות התוכן המרכיבים אותו, יוצר תוצאה שונה בכל פעם והיא החתימה או הקידוד האישי הייחודי שלנו, אם תרצו. לכולנו צריכה להיות מודעות לגבי הדמות הוירטואלית שלנו.

היום זה בידיים שלנו לייצר ולעצב את תדמיתנו ברשת יש לנו את הכלים להעביר כל מסר שנבחר לכל קהל יעד שנבחר. חשוב ללמוד לעשות זאת באופן מיטבי שאכן מתכתב עם היעדים האישיים, המקצועיים ו/או העסקיים שלנו וקהלי המטרה הרלוונטים. מיתוג ומיצוב ברשת הוא תהליך שבסיומו הערוצים שבהם אתם נוכחים ברשת ישרתו אתכם היטב בחיפוש האתגר הבא, משיכת לקוחות, הרחבת מעגלי היכרות והשפעה וזאת למעשה רק ההתחלה…

צילומי תדמית

כחלק מתהליך מיתוג ומיצוב ברשת, וגם בנפרד ממנו, תמונות תדמית המדייקות את הנוכחות שלנו, את המסר שהיינו רוצים להעביר ואת הרושם שהיינו רוצים ליצור הן כבר מזמן פריט חובה. המוח הויזואלי שלנו אוהב לפגוש פנים, לקבל תחושה מוקדמת או מידע מוקדם, אם תרצו, לגבי האנשים שאיתם אנחנו מתקשרים במגוון כל כך עצום של ערוצים. לתמונת תדמית יש השפעה מכרעת על האופן בו תקשורת אפקטיבית מתנהלת ועל הרושם שאתם יוצרים ולכן החשיבות שלה הולכת וגדלה.

WhatsApp-Image-2020-08-16-at-23.48.31.jpeg

המחיר כולל

פריים לוקיישן באוירה עסקית צילום ע"י צלם מקצועי איפור מקצועי לצילומי תדמית הדרכת סטיילינג כהכנה ליווי והדרכה צמודה בצילומים

מה הלו"ז ?

מגיעים בשעה שנקבעה לכם, מתאפרים וממשיכים לסשן צילומים בן 30-45 דקות. בסשן אפשר להחליף פריט לבוש עליון פעם אחת על מנת לקבל תמונות מגוונות. כל מה שנשאר לכם זה בעיקר ליהנות מהחוויה ומן התוצאות המעולות.

מתי מקבלים תמונות?

התמונות עוברות אליכם תוך ימים ספורים. חשוב לציין שאתם מקבלים מאיתנו כמות לא מבוטלת של תמונות (חומרי גלם) שבהן תמצאו את התמונות הנבחרות שלכם. כמובן שנשמח לעזור לכם בבחירתן. ניתן לערוך בפוטושופ בתוספת קטנה.