תוכן ויזואלי

הוא המלך

סיפור ישן, סיפור חדש

פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב לא המציאו את גלגל התוכן הויזואלי. מחקרים הראו הרבה לפני כן שהמוח האנושי מגיב ומעבד מידע ויזואלי יותר מהר מכל מידע אחר. בשל כך פרסום בערוצים ויזואלים מאז ומעולם היה יקר יותר מאחרים. מה שהרשתות החברתיות כן המציאו זה את הזמינות הגבוהה והחשיפה הגבוהה של ערוצי תוכן ויזואלי. בעולם שבו כולם יכולים ויש לומר צריכים לפרסם תוכן ויזואלי איך יוצרים עניין ובידול ? באמצעות חומרים ויזואלים מקוריים ו/או חדשניים המגובים באסטרטגיה שיווקית מתוחכמת.

למי זה מתאים ?

הפקות תוכן ויזואלי מתאימות לעסקים המעוניינים ליצור שפה וחוויה ויזואלית ייחודית בפלטפורמות השיווקיות שלהם. אנו יודעים כיצד להפיח חיים במותג באמצעות חוויה המתכתבת עם קהלי המטרה ומגבירה את רמת העניין והמעורבות שלהם לאורך זמן. לעסקים המעוניינים לבנות תדמית מוצקה, לקדם פרוייקטי יח"ץ ולצורך קמפיינים פרסומיים במדיות השונות. אנו ניצור עבורכם בנק תכנים ייחודי המותאם לצרכי העסק ויעדיו, בוידאו ו/או בסטילס, וננחה אתכם כיצד להשתמש בו כך שתקבלו את התוצאות הטובות ביותר.

למה אימפקט ?

הנבחרת שלנו

הנבחרת שלנו כוללת: רו"ח, יועץ מס, מקצועני דיגיטל, מפתחי אתרים ואפליקציות, מתכנתים, מעצבים גרפיים, אנשי UI\UX, כותבי תוכן, צלמי וידאו וסטילס, עורכי וידאו, מעצבי אירועים, סטייליסטים, מבחר לוקיישנים לכל מטרה והרשימה עוד ארוכה ארוכה.

זמן זה כסף

במקום לבזבז זמן יקר באיתור הספקים המתאימים לכל פרויקט בעסק שלך, אפשר להרגע, לאפשר לנו לעשות את העבודה ולבחור את הספקים הטובים ביותר מבין ספקי הבית שלנו לביצוע המשימה. אנו נרכיב את צוותי העבודה המתאימים ביותר ונגיש לך תוצאות מעולות במחירים משתלמים.

ONE STOP SHOP

כל השירותים שעסקים צריכים באותו הבית. אנחנו מכירים את העסקים שעובדים איתנו הכי טוב, מקרוב. לכן, המחויבות שלנו גדולה יותר. כל הפרויקטים מנוהלים ומפוקחים באופן פרטני תוך הקפדה על רמת ביצוע גבוהה ועמידה ביעדים לשביעות רצונם המלאה של לקוחותינו.

ייעוץ עסקי ממוקד

ייעוץ שיווקי מתקדם

אפיון ופיתוח דיגיטל

הדרכת מכירות

הפקות תוכן

קופירייטינג ומיקרו קופי