אם הגעת עד לכאן

הגעת ליעד

בואו נדבר עסקים

אם אתם יזמים, שוקלים להקים עסק חדש או לשפר את הביצועים של עסק קיים- הגעתם ליעד. כאן תוכלו לקבל תחת קורת גג אחת ליווי וייעוץ עסקי ושיווקי מתקדם לצד כל המידע, השירותים והקשרים העסקיים שאתם זקוקים להם כדי להקים עסק / מיזם מצליח בזמן קצר יחסית, או כדי לשפר משמעותית את שורות הרווח והביצועים של עסק קיים.

עם יד על הלב

עסק מצליח הוא לא אירוע מקרי. ניהול עסק מצליח דורש מעורבות, דיוק בניהול משאבים, פיתוח מיומנויות, יצירת קשרים עסקיים ועוד. אני כאן כדי ללמד ולשתף בעלי עסקים ויזמים בידע, בנסיון ובקשרים שצברתי לא ביום אחד, אלא ב20 שנים של לימודים, מחקר, וניסיון מצטבר עצום, בכל עולמות התוכן הרלוונטים, כדי להבטיח הצלחה לא פחות. לפחות!

למה אימפקט ?

הנבחרת שלנו

הנבחרת שלנו כוללת: מקצועני דיגיטל, מפתחי אתרים ואפליקציות, מתכנתים, מעצבים גרפיים, אנשי UI\UX, כותבי תוכן, צלמי וידאו וסטילס, עורכי וידאו, מעצבי אירועים, סטייליסטים, רו"ח, יועץ מס, מבחר לוקיישנים לכל מטרה והרשימה עוד ארוכה ארוכה.

זמן זה כסף

במקום לבזבז זמן יקר באיתור הספקים המתאימים לכל פרויקט בעסק שלך, אפשר להרגע, לאפשר לנו לעשות את העבודה ולבחור את הספקים הטובים ביותר מבין ספקי הבית שלנו לביצוע המשימה. אנו נרכיב את צוותי העבודה המתאימים ביותר ונגיש לך תוצאות מעולות במחירים משתלמים.

ONE STOP SHOP

כל השירותים שעסקים צריכים באותו הבית. אנחנו מכירים את העסקים שעובדים איתנו הכי טוב, מקרוב. לכן, המחויבות שלנו גדולה יותר. כל הפרויקטים מנוהלים ומפוקחים באופן פרטני תוך הקפדה על רמת ביצוע גבוהה ועמידה ביעדים לשביעות רצונם המלאה של לקוחותינו.

יש לנו מיקום מעולה

המשרד שלנו ממוקם במגדלי אלון, יגאל אלון 94, תל אביב.
3 דקות הליכה מתחנת הרכבת יגאל אלון/ לה גווארדיה.
לנוחיותכם חניונים רבים ואזורי חנייה בכחול לבן בסמוך לבניין.

ייעוץ עסקי ממוקד

ייעוץ שיווקי מתקדם

אפיון ופיתוח דיגיטל

הדרכת מכירות

הפקות תוכן

קופירייטינג