איך בוחרים רואה חשבון לעסק ?

לבעל עסק כובעים רבים ותחומי אחריות רבים. הוא צריך להיות בקיא ובעל כלים לנהל את כל האספקטים השונים והמשתנים של העסק שלו בכל שלב ושלב. אחד הנושאים שמטרידים רבים מבעלי העסקים הוא ההתנהלות מול רשוית המס. בנושא זה אומר שרואה חשבון מצויין, בקיא ופרו אקטיבי הוא MUST. יש המון רואי חשבון, לא מעט מהם מעניקים לבעל העסק מבחר מאוד מצומצם של שירותים כגון: הגשת דו"ח שנתי והצהרת הון, בזמן שבעל העסק יכול להפיק רווח עצום מייעוץ שוטף של רואה החשבון שלו לגבי נתוני העסק והדרכים המומלצות לפעול בהתייחס אליהם. 

רואה החשבון מחזיק בידע שעשוי להיות קריטי כשמדובר בניהול עסק ובמקרים רבים שהייתי עדה להם לא מרגיש אחריות לחלוק את המידע הזה עם בעל העסק. לכן, כשאתם בוחרים רואה חשבון, בדיוק כמו שאתם בוחרים כל בעל מקצוע בכל נושא אחר בחייכם, ואפילו יותר מכך ! שאלו על השירותים שהוא מציע לכם מעבר לדו"ח השנתי , בררו אם הם כרוכים בתשלום נוסף, אם הוא עוקב אחרי נתוני העסק ומייעץ בהתאם, אם הוא מעניק מידע רלוונטי חיוני בתחילת הפעילות ובשוטף לפי הצורך, אם ניתן להתייעץ איתו וכיצד וכו' . 

שירותיו של רואה חשבון מקצועי ויסודי עשויים לעלות קצת יותר אבל הערך המוסף יתרגם לשליטה גדולה יותר של בעל העסק, ליכולת לקבל החלטות פיננסיות מבוססות, לשיפור תנאים במוסדות קשורים רלוונטיים, להחזרים כשהם מגיעים ולחיסכון לא מבוטל של כספים בראייה שנתית. 

זקוקים להמלצה על רואה חשבון ? 
מוזמנים לפנות אלי ואשמח לעזור. 

שלכם,
אורלי שוורץ,
אימפקט .

שיתוף

Facebook
Email
WhatsApp

אורלי שוורץ,
מנכ"לית אימפקט.
מומחית לשיווק ותקשורת.
יועצת לאנשים ובעלי עסקים.
מנחה קבוצות, מרצה דינאמית,
EXPANDING &

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

להרשמה לניוזלטר