בעולם דיגיטלי מחובר ברשתות חברתיות שבו ערוצי התקשורת נמצאים בהתפתחות מתמדת , תקשורת היא המרכז. לא סתם תקשורת – מערכות יחסים וחוויות משתמש. עסקים ומותגים בעולם החדש הופכים ערים לחשיבות של שיווק קשוב לצרכי קהלי היעד ולפיתוח מוצרים מותאמים- אבל לא די בכך. היות והשווקים מוצפים בהיצע גדל של מוצרים ושירותים התחרות האמיתית היא על ליבו של הלקוח הפוטנציאלי . על רגשותיו ועל חוויותיו. מדוע ? מכיוון שההשקעה בחווייה הכוללת של הלקוח , בכל נקודת מפגש עם העסק או המותג , באמצעות הבנה עמוקה של עולמו וצרכיו עד לכדי פרסונליזציה – הם המפתח להתקשרות רווחית ומתמשכת. העולם העסקי מתחרה על חדשנות, על חקירה ומתן מענה אפקטיבי ומתקדם יותר ללקוחות כיוון שאלו התנאים החדשים להצלחה עסקית מתמשכת. בהרצאה נסקור את המגמות ונלמד כיצד לפתח State Of Mind של הצלחה ואת האלמנטים המנחים בכל הנוגע לעיצוב ויצירת מערכות יחסים עם הלקוחות החדשים .
- ספטמבר 1, 2021