CX, בעלי עסקים, הלקוחות החדשים, חווית לקוח, ייעוץ עסקי, ייעוץ שיווקי, מכירות, ניהול עסק, שיווק
כולנו פוגשים לקוחות כל הזמן, כמעט בכל תפקיד.
בין אם כעצמאים ובין אם כשכירים.
בין אם כאנשי שיווק ומכירה ובין אם כנותני שירותים.
הפוסט הבא יעזור למי שישכיל להשתמש בו לשפר ביצועים בהתקשרות עם לקוחות מכל סוג ובהבנה של הכשלים בציפיות של הלקוחות שלו ממנו. מי שיישם את העקרונות הפשוטים האלו פשוט יבחין בשינויים דרמטיים. קבלו אותם :
6 דברים חשובים שהלקוחות שלכם רוצים (כדי לקנות) מכם :
1. חוויה רגשית – הם לא רוצים רק לקנות, הם רוצים להרגיש, להתחבר, ליהנות.
2. תחושת שליטה – הם רוצים להרגיש שפעלו מבחירה בכל שלב ושגם לאחר הרכישה יש להם גב ואחריות מלאה. הם רוצים להבין, להיות בקיאים בפרטים.
3. ביטחון – הם רוצים לדעת שאפשר לסמוך עליכם, על המוצר או השירות שאתם מוכרים להם, על האיכות והמפרט שאתם מציגים.
4. הסרת מכשולים – הם רוצים שתהליך ההתקשרות אתכם או עם המוצר / שירות שלכם לרבות תהליך הרכישה וקבלת המוצר יהיו כמה שיותר פשוטים וכמה שיותר נוחים עבורם. מכל בחינה.
5. בחירה פשוטה – הם לא רוצים ללכת לאיבוד, להיות מותשים בתוך מבחר אין סופי. הם רוצים תהליך בחירה קליל. הרבה יותר קל
להם לבחור ולבצע רכישה מרשימה מצומצמת מאשר מרשימה עצומה.
6. תכירו אותם – הם רוצים שתדברו אליהם, תבינו אותם, תתחברו אליהם ותהיו איתם במערכת יחסים. הרבה לפני שהם הופכים לקונים ועוד יותר -אחרי.
אורלי שוורץ,
אימפקט.